sobota, 23 listopada 2013

bardzo nieprofesjonalna sesja...

Zupełnie nieprofesjonalna modelka i absolutnie nieprofesjonalny fotograf. Ale... bardzo fajna torba!
I ta torba właśnie skłoniła mnie to pozowania z nią, a ona zdecydowanie zasługuje na sesję.
Wszyscy czyli ja, mój fotograf i torba bawiliśmy się świetnie! :)
Aha! i moja nowa czapka zrobiona na drutach, którą właśnie skończyłam. (Prawe/lewe, prosta forma.)



Przepiękna, energetyczna marketówka uszyta wg mojej szarej prośby z energetycznym kołem w kolorze fuksji. Torba miała być szaro - szara (no taką mam słabość), ale Kaja zasugerowała fuksjowy element, aby tę szarość ożywić. Dziękuję Ci Kaju za tę ekspresję i pozytywną energię, którą dostałam od Ciebie razem z torbą!
Torba jest wielka - uwielbiam!, bo mogę schować do niej pół świata, laptop, dwa kilo cebuli, aparat i książkę! Jestem zachwycona! Widać, Kasiu??
Zajrzyjcie na jej blog, jest TUTAJ!  I przygotujcie się na inwazję kolorów! :) Bardzo mocno Wam polecam! ♥
*
A skoro o kolorach mowa, to pokażę Wam świeżą kolorową bransoletkę ze srebra, jaspisów, korali i zoisytów. Również bardzo energetyczna, jak ta torba.



i coś dla miłośniczek bursztynu :


No to zaczynam weekendowe odpoczywanie.
Życzę Wam wszystkim bardzo pięknej niedzieli! ♥


50 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam duże torby, a Twoje bransoletkowe twory jak zwykle CUDO !!! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelka bym nawet rzekła- zajebiaszcza tak jak jej nowa torba :D no i czapa super!!!!- tez Ce taka :D hihi ;) a barnzy piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiniu, ta czapa to tylko dwa druty, kłębek włóczki i dwa wieczory! :)

      Usuń
  3. kokietujesz kochana..... i modelka, i foto, i torbiszon czadowe, ale kurka kto nosi laptopa z dwoma kilogramami cebuli? ;-)
    bransoletki jak zwykle obłędne :)

    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, przecież wiesz, że kobieta musi być równocześnie zaradna, praktyczna, atrakcyjna, przedsiębiorcza, przygotowana na różną ewentualność, nie dająca się zaskoczyć żadną nieprzewidziana sytuacją i trochę piękna więc co...? Musi mieć DUUUUŻĄ TORBĘ!!! hihihi! :)

      Usuń
  4. Świetna torba! A Twoja biżu jak zwykle zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja! Świetna torba i czapka tez:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torba... I ten element jest idealny :) Uwazam, ze bez tego torba bylaby nijaka... A tak jest jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten dodatek fuksji to była dobra decyzja. Kasi decyzja. :)

      Usuń
  7. Bransoletki jak zwykle świetne. Zresztą wszystko co zobaczę u Ciebie chciałabym mieć. Jak taka sroka :) Torbę też :)
    A zdjęcia fajne. Wg mnie całkiem dobra sesja.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dominika, ale ładunek pozytywnej energii w tych zdjęciach ... kapitalne są !!! Czapa - fantastyczna !!! Ty FANTASTYCZNA !!!
    Torba rewelacja, Kaja jest profesjonalistką !!! Uwielbiam jej torby i inne cuda :)
    Bransoletki ... rany toż już słów zachwytu nie znajduję, a i pora późna jest więc powtarzać się nie będę, bo Ty już wiesz, że ja wszystko co od Ciebie to kocham :)
    Cudnej niedzieli :**

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torba ale i modelka i fotograf niczego sobie ;)
    obydwie z Kają jestescie bardzo energetyczne :)
    dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę pełny profesjonalizm i przede wszystkim radochę z życia więc bardzo mi się podoba sesja!
    Czapa, torba i muszę to napisać buty świetne! ;)
    Paaa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sesja super ale Modelka z czapką i torbą w pozytywnych kolorach jest niesamowita!!! Czy torba jest z filcu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię i ja robic biżuterię. Twoj blog mnie z tego przyciągnął. Bardzo mi się podoba. A torba mocno enetgetyczna. Blog dopiero zaczynam ale z fascynacja przygladam się jak wiele tu ciekawych ludzi ktorzy prezentują tyle ciekawego. Pozdrawiam. Zapraszam i do mnie. .

    OdpowiedzUsuń
  13. Sesja jesienno- zimowa, a radosna jak wiosenna:) ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te świetne torby Kasi jak i Twoją piękną biżu poznałabym na drugim końcu świata :)) Udana sesja i baaardzo podoba mi się czapka bezdomka, muszę usiąść nad swoją,
    udanej niedzieli,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest tutaj! Podoba mi się Twój styl!
    Herzlichst
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta, jak twierdzisz, nieprofesjonalna sesja, jest najlepszym dowodem na to, że nie trzeba kończyć "szkół" jeśli ma się to "coś"
    I modelka i fotograf.....najwyższa półka:). Torba piękna, narobiłaś mi smaka. Na wychwalanie bransoletek już mi słów brakuje, więc nie będę zbyt oryginalna.....piękna:) Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba ekstra, juz od dawna na nia choruje. Czapa takze sweet.
    Pozdrowionka-Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. Odnośnie torebki, to często szarość jest bardziej szara i dużo piękniejsza w zestawieniu z innym kolorem. Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnóstwo pozytywnych emocji :) Świetna sesja, torba urocza, a bransoletki jak zawsze piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba super, uwielbiam takie wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znowu się po cichutku pozachwycam bransoletkami - pozwolisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. łoł jaka fantastyczna energia i ekspresja na zdjęciach świetna, a Ty kochana cudnie się uśmiechasz:))) Bardzo pozytywnie i kolorowo, ajjj jak mi tu przyjemnie u Ciebie:))) A torby wielkie lubie oj lubie za mega wygodę:))) Buziak łikendowy śle:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Biżutki piękne, jak zwykle... :)))) A torba supetaśna! No i sesja baaaardzo optymistyczna :))))) Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dominiko torba kapitalna!!! sama choruję i wzdycham do torby filcowej... nie mam jeszcze żadnej... a wszystko co szare to mnie kręci... bransoletki jak zwykle urocze :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czapa piękna, torba świetna, a bransoletki jak zwykle cudowne.
    No i sesja wyszła profesjonalnie.....a przede wszystkim z uśmiechem na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sesja a jaka kolorowa:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Za bursztynem nie przepadam aż tak bardzo, ale ta kolorowa bransoletka jest cudna :) Sesja też niczego sobie, nie bądź już tak skromna co :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam te torby. Są super.Bransoletka kolorowa akurat na szare dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czapka - miodzio, boska, cudowna.....
    Bransoletka z bursztynami - to jest to co uwielbiam.
    Wielki SZACUN Dominiko :))

    OdpowiedzUsuń
  30. No uważam, że ta "nieprofesjonalna" sesja bardzo udana, i widać, że zabawa była świetna :-) Torba super i Twoje wytwory jak zawsze tez ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sesja "nieprofesjonalna" ??? No nie wiem !!!
    Rewelacyjnie wyglądasz! :))) marketówka, cudna!
    Biżuteria... bursztyn mnie zauroczyły :)
    Czyli jak zwykle, wspaniały wpis!
    Miło się to ogląda, baaaardzo miło :)))
    Pozdrowienia - H.

    OdpowiedzUsuń
  32. sesja boska!! czapka boska! szalik boski! torba boska! i jakie buty!! boskie!! :) uwielbiam!!! uwielbiam!! uwielbiam!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Suuuper torba w suuuuper kolorkach!!! No a jak 2 kg cebuli mieści to już nic jej nie dorówna:)
    Buziaki ślę xxx

    OdpowiedzUsuń
  34. najfajniejsza Twoja roześmiana buzia :) torbiszcza zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Dominiko, piękna torba:):) TY też:)))) Radość z Ciebie bije!:)))
    A Twoja biżuteria urzeka jak zwykle:)
    Buziaki Kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Dominiś swietna modelka z cudna torba jak ja kocham Kajkę za jej torbiszony i nie tylko sama ostatnio zostałam posiadaczka big torbiszona widziałaś ;) , a czapa super no nie moge ...
    bransoletki sliczne i opcja kolorowa i bursztynowa uwielbam
    buziaki
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  37. Torba jest rewelacyjna ja nazywam takie "pomiestnymi" :), cudne kolory też lubię szare filcówki. Czapa suuper a i modelka niczego sobie, uśmiechnięta fajnie ubrana (suuuper buciorki). Bransoletka - nuuuda jak zwykle śliczna ;P, ta kolorowa bardziej w moim stylu.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna czapa! Rewelacja.Fajnie że jest dosyć duża, fajnie się układa.Pozdrawiam.Dorota

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna czapka, ale to modelką jestem zachwycona !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...