czwartek, 17 października 2013

pracownia garderoba w Moim Mieszkaniu...

Cieszę się! Zgrzeszyłabym, gdybym powiedziała, że tak nie jest...! W listopadowym wydaniu miesięcznika Moje Mieszkanie znalazło się trochę miejsca dla mojego bloga. I z tego miejsca chcę podziękować
fotoedytor pani Magdalenie Czerwińskiej - Strzelczyk
oraz całej ekipie Mojego Mieszkania
za przesympatyczny kontakt. :)



A w najnowszym wydaniu Mojego Mieszkania jak zawsze wiele ciekawych inspiracji:






Przed tą kuchnią prawie uklękłam.... ;)



Życzę Wam milej lektury i zapraszam chętnych niezapisanych na moje rozdanie. Zapisy do niedzieli. W poniedziałek wylosuję osobę, która otrzyma ode mnie ręcznie dzierganą poszewkę na poduchę i girlandę. :)
Zapraszam TUTAJ


*

Serdeczności przesyłam! ♥


48 komentarzy:

  1. Dominiko moje gratulacje ! cieszę się razem z Tobą Kochana ,zasłużyłaś sobie
    ściskam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie! Gratuluję! Czekam już na nowy numer MM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawooooooo! :D
    Czemu tak późno się MM zorientowało, że warto do Ciebie zajrzeć, tego nie wiem, ale dobrze, że w końcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ogromnie! Cieszę się razem z Toba!
    Z przyjemnością poczytam:)))
    Tymczasem buziaki zostawiam i w radości ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje!!!! Tworzysz cuda, mieszkasz cudnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez gratuluje, ciesze sie Twoim sukcesem- bo baaaaaaardzo lubie i Ciebie Kochana i to wszystko co wychodzi spod Twoich czarownych raczek :P tak, tak... Brawo!!!!!!!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że się cieszysz:) To naprawdę jest coś! Na pewno kupię magazyn, lubię go oglądać i myśleć- tę kobitkę to ja znam:)))) No i na Candy do Ciebie biegnę. Tak jakoś nie nadążam za życiem blogowym:( Na szczęście do Ciebie chyba zdążę. Pozdrowienia eWa

    OdpowiedzUsuń
  8. Dominiczko !!!!!! moje serdeczne gratulacje:)))))Jutro z rana pędzę po Moje Mieszkanie....ale fajnie. Będę czytać o kimś, kogo znam ......... super, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dominiko GRATULACJE SERDECZNE !!! jak się cieszę !!!
    normalnie jutro raniutko lecę do kiosku po gazetkę .... oby jeszcze była !!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Dominis- gratuacj. Buziilammmmaamam mocno

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, ten numer MM wyjątkowo udany :)
    a ja klękłam przed kuchnią z okładki, superaśna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, szkoda, że nie mam teraz dostępu do MM . Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam i bardzo gratuluję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana gratuluje serdecznie! muszę kupić nowy numer:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje serdeczne! Bardzo lubię Twój blog, czytam pilnie wszystkie posty, choć czasem, z braku czasu nie zostawiam śladu:( A mieszkanie Twoje jak już pisałam - zachwycające! Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominiko, Twoje inspiracje znalazły godne miejsce. Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkie gratulacje!! I wcale się nie dziwię, że zamieścili informację o Tobie. Muszę kupić ten numer. pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!!! Ja się nie dziwię, że tam zawitałaś :))) Polecę szybko do sklepu :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogromniaste gratulacje! należało Ci się :)) oczywiście za piękne wnętrza i piękne prace!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję! zresztą co tu się dziwić.. nie mieli innego wyjścia.. :D takie piękne mieszkanie, że trzeba było je pokazać :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję!!! miłe wyróżnienie :)
    ja niestety nie mam dostępu do polskich czasopism :(((
    pozdrawiam
    aga :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje Kochan, to bardzo fajne wyróżnienie!
    Dzisiaj kupuję MM :-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Udało mi się zdobyć gazetkę, widziałam i gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wcale sie nie dziwie że uklękłaś:)
    Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  25. To moje ulubione czasopismo wnętrzarskie. :-) Gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdeczne gratulacje Dominiko !! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje!!! :) cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dominiko kochana, jak ja się cieszę za ciebie! To strasznie miłe, że zauważyli ciebie w tym gąszczy różnych, różnistych blogów. Ogromnie było mi miło zobaczyć ciebie w MM. Aż nie dowierzałam... super niespodzianka... Zasługujesz na to, bo jesteś zdolna niesłychanie, jak powiedział by pan Brzechwa i najpiękniejsze masz ubranie, czyli biżuterie... :) A to wszystko jest zasługą zdolności, wyczucia smaku i nienagannego gustu. Gratuluję naprawdę szczerze i bardzo się za ciebie cieszę... bardzo! :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dominiko gratuluję!! i tak strasznie się cieszę!! uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam!! :) czekam na więcej!! :) uściski!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam, czytałam i czuję niedosyt. Szkoda, że tak mało...

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję z całego serducha obecności w 'Moim mieszkaniu', to świetna promocja.

    OdpowiedzUsuń
  32. wielkie gratulacje :))) w pełni zasłużyłaś na uznanie i docnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak, tak, widziałam, podziwiałam i gratuluję :)
    W pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miło było Cię zobaczyć na papierze:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Domini - buziaki i gratki :-))))) super ♥
    d.

    OdpowiedzUsuń
  36. Niektóre aranżacje są tak poprowadzone w najmniejszych szczegółach, że często zastanawiam się, ile osób pracowało nam przygotowaniem wnętrza do pokazania go na zdjęciach. Zwykły człowiek by tego nie ogarnął.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...