niedziela, 6 listopada 2016

melduję, że jestem...

Powinnam wytłumaczyć moją czasowo ogromną nieobecność, bo data ostatniego posta, który napisałam w sierpniu spowodowała, że się trochę zawstydziłam...
Głównie pracuję wciąż robiąc swoją biżuteryjną robotę. Zajmuje to praktycznie cały mój czas pomijając czas, który rezerwuję dla rodziny i na jakąś przestrzeń inną.
Wbrew pozorom (jak większość Was rękodzielników wie) twórczość i sprzedaż w internecie to bardzo złożony proces, bo oprócz pomysłu, projektu, zakupu blach, drutu, kamieni, chemii, roboty, pozostaje robienie zdjęć, ich obróbka, wymiarowanie, opisanie, produkcja opakowań (jeśli własna), odpowiadanie na maile, wyceny, pakowanie, wędrówki na pocztę, księgowość i mnóstwo okołoprodukcyjnych prac.
Dlatego mało piszę.
Jest mnie zdecydowanie więcej i jestem w stałym kontakcie z Wami na INSTAGRAMIE i tam Was serdecznie zapraszam.
Jestem też na FACEBOOKU
Kontakt do mnie jeszcze taki: e - mail:  d.dobraszczyk@wp.pl , gdyby ktoś miał ochotę pisać.

Prace w galeriach pojawiają się ale muszę przyznać, że nie wszystkie. Postaram się pokazać ostatnie i aktualnie dostępne. W razie pytań ŚMIAŁO piszcie.



























Jeśli interesuje Cię któraś z prac, mogę podesłać więcej zdjęć, podać parametry, wykonać na zamówienie podobną. :)

Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli! 

Dominika

20 komentarzy:

  1. Ciesze sie , ze wrocilas, no i jak zawsze piekne prace, pozdrawiam i bede systematycznie do sklepiku zagladac:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze patrzenie na Twoje prace to miód dla oczu :-). Piękne i pokazuj dalej :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie jest życie. Niestety nie da się sklonować. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle rzeczy chciałabym zrobić a czas nie chce ze mną negocjować. ;)
      pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Śliczne są twoje wyroby, a kolory jak w naturze:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem totalną fanką Twojej twórczości i wiesz, że czaję się na jeszcze coś Twojego, ale mnie mega kryzys przycisnął i na razie muszę niestety brać na wstrzymanie. Ale podziwiam nieustająco, wzdycham do łańcucha-bransolety z trzeciej od dołu fotki. Jak tylko się ogarnie sytuacja, to uderzę z zamówieniem :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękne prace! I te kubeczki takie słodkie! Ja niestety jestem wierna jednemu wisiorowi, ale właśnie zerwałam do niego łańcuszek. I stąd moje pytanie - gdzie takie łańcuszki, jak na zdjęciach powyżej można kupić? Czy może to także Twój wyrób?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te grube surowe są moimi "ręcami" robione. ;) Te drobne są gotowe. Wpisz sobie na Allegro "łańcuszek srebro". Na pewno coś dla siebie znajdziesz. :)
      pozdrowienia ślę!

      Usuń
  7. uwielbiam Twoje prace a najbardziej bransoletki,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm glad you came back, and as always beautiful works, I greet and I will systematically go to the shop to go

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  9. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  10. แทงบาคาร่าอย่างน้อย แทงบาคาร่าพารวย พนันบาคาร่า 2020 เล่นบาคาร่าเว็บไซต์ตรง คืนยอดเสีย 10%


    บ้านผลบอล สำหรับนักเสี่ยงดวงมือใหม่ หรือนักเสี่ยงโชคที่มีเงินทุนน้อยก็สามารถมาพนัน บาคาร่าพันทิป ผ่านทางเว็บของพวกเราได้นะคะ เว็บของพวกเราเปิดให้แทงบาคาร่าอย่างน้อยเพียงแค่ 20 บาทก็สามารถพนันกับพวกเราได้แล้ว มากมายไปกว่านี้ถ้าเกิดคุณเป็นพวกกับทางเว็บของพวกเรา ก็จะได้รับโปรโมชั่นดีๆจากทางพวกเราด้วยนะคะ ไม่ว่าจะเป็น โปรโมชั่นคืนยอดเสีย 10% หรือจะเป็น โปรค่าคอมมิชชั่น 0.7% พนันบาคาร่าออนไลน์ผ่านทางเว็บของพวกเรานักการพนันจะไม่ผิดหวังแน่ๆ ด้วยเหตุว่าพวกเราเป็นเว็บไซต์คาสิโนออนไลน์ที่จ่ายจริง จ่ายไว จ่ายไม่ยั้ง แทง บาคาร่าออนไลน์ กับพวกเรา พนันง่าย ได้เงินจริงแน่ๆ 100%



    พอใจสอบถามรายละเอียดเพิ่มเติมถึงที่กะไว้ไลน์แอด ID: @ufa98v2

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...