piątek, 10 maja 2013

o hafcie który mnie urzekł....

Otaczanie się przedmiotami, które lubimy, które powodują powrót wspomnień, jakiś szczególnych chwil lub po prostu takimi, na które lubimy patrzeć, potrafi dawać wiele radości.
Bo są ładne, bo są dla nas cenne, bo symboliczne lub zwyczajnie je lubimy nawet jeśli komuś innemu wydają się nieprzydatne.
I tak zamarzyłam sobie o ręcznie haftowanym breloku do kluczy. Niby można by się bez takowego obejść, ale...? ...Ale to takie małe cacko....! :)

Monika  jest Mistrzynią pięknego, misternego haftu. Jej prace są urzekające.
Brelok który dla mnie wykonała jest cudny tak bardzo, że szkoda mi go wrzucić w otchłań mojej wielkiej torby.... I jeszcze mam serca od Moniki, które rozjaśniają i rozweselają mój trochę kolonialny przedpokój.







Bardzo serdecznie polecam Wam PRZYNAJMNIEJ zajrzeć do niej na chwilę i obejrzeć Jej bajecznie kolorowe i piękne prace.
*
Moniko, jeszcze raz bardzo, bardzo serdecznie Ci dziękuję!!! ♥




29 komentarzy:

  1. Dominiko wcale Ci się nie dziwię tej fascynacji, to małe dzieła sztuki ... Monika jest mistrzynią haftu ... można się zakochać :)
    A jej torby ... hmmmm marzenie :)
    Buziaki Kochana, udanego weekendu :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt......piękne gadżeciki:)Pozdrawiam i miłego, słonecznego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie jestescie niesamowite... przedmioty Moniki kojarza mi sie z Hoalndia- sa tak barwne jak wiekszosc rzeczy tam dostepnych...np. oilily
    buziaki
    a.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię małe przedmioty i obrazki z drobnym hafcikiem :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Haftowanki śliczne,ale jaki Ty masz CuDnY zegar!

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie Ci go zazdroszczę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę urocze drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
  8. znam te prace, są naprawdę rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne są podziwiałam u Monik nie raz takie optymistyczne :) wesołe :)
    mała rzecz a cieszy :)))
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś niezwykłego. Kolory takie optymistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. W haftach Moniki jestem zakochana już od dawna:) Przepiękny brelok:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem, ale chyba babki tak mają. z mężczyznami jest jakoś inaczej, mają mniejszy sentyment do rzeczy. a już na pewno nie znoszą tonami ich do domu ;) fantastyczne są te hafty.zwłaszcza serducha mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. a widziałam jej prace, śliczne są!!!
    Zazdroszczę szczerze!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne i serduszko i brelok:))) zaraz sie tam wybiore:))

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne małe arcydzieło ;) piękne kolory ;) buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominiko:) To była ogromna przyjemność zrobić coś dla Ciebie. Mam ogromna frajdę, że Ci się podoba. Dziękuję za tyle wspaniałych słów i taką piękną sesję zdjęciową - jest mi ogromnie miło. Serduszka prezentują się w Twoim przepokoju naprawdę fajnie a brelok śmiało wrzucać do torby - duży jest, to będzie łatwo znaleźć klucze:) Pozdrawiam serdecznie:) PS. Wspaniały szal:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemne kolory! Piękne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, a jakie cudne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście Monika jest zdolniachą:) bardzo łane i kolorowe prace:))) nie dziwię się wcale, że tak się Tobie spodobały:) lecę na jej bloga
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. tez kocham Jej hafty.
    cudowne prace tworzy

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne i jakie kolory radosne! A i frędzlę Twojej chustki bardzo mi się podobają:)))
    Pozdrowienia łikendowe śle!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, tak..to bardzo przyjemnie otrzymywać takie prezenty niesamowicie umilające oko :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Breloczek i serduszko są ekstraśne! Haft świetny, stylowy, nie typowy i bardzo urokliwy. Zdolna ta dziewucha... :))))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Domini♥ prace Moni są dla mnie powiewem wiosennego ciepła, uśmiechem i sama słodyczą utkaną z taka cierpliwością i smakiem , że najczęściej rozdziawiam buzię z podziwu, te torby mandalowe...marzenie a zakładki ...szkoda słów...mistrzowskie...
    cudnie się prezentują u Ciebie
    buziaki i pozdrowienia
    d.

    OdpowiedzUsuń
  25. po Nitce do kłębka :)) nie mam pojęcia jakim cudem mnie u Ciebie jeszcze nie było .. Oczywiście jak na sroczkę przystało zakochałam się już w niejednej bransoletce .. Będę pisaćkolejna zdolna Kobietko :) Pozdrawiam słonecznie ..

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz racje Dominiko, naprawde urzekajace, piekne!!
    Pozdrawiam goraco!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Breloczek piękny:)
    Obejrzałam prace Moniki, zachwyciły i mnie:)
    Ściskam i miłego dnia życzę:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. O jakie śliczności :) Buziaki przesyłam po przerwie witając :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...