poniedziałek, 22 kwietnia 2013

wynik wiosennego candy...

Wiosna nadeszła, candy się skończyło... :)
Serdecznie dziękuję wszystkim Wam Dziewczyny za udział w zabawie. Było mi bardzo miło przygotować dla Was ten wiosenny kolorowy komplet bransoletek.
Random wylosował, ja nie potrafiłam skopiować (może ktoś mi podpowie jak to się robi - będę wiedziała na przyszłe candy).
Bransoletki pojadą do Lawendowej Panny! :)


Czekam na maila z adresem. Koperta już przyszykowana! :)
Serdeczności dla wszystkich!


33 komentarze:

  1. Serdeczne gratulacje dla Ewuni;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)))
    pięknie będzie wyglądać :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika rób po prostu print screen ;))) jak zrobisz losowanie ;))
      buziaki
      Ag

      Usuń
  3. Gratuluje Lawendowej pannie - a ja znowu nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Domini ♥ dzięki i gratulacje dla szczęściary ;-) świetnie się dopasowały kolorystycznie:*)bransoletki i Panna
    cmoki
    d.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki dla szczęściary :D zazdraszczam i to bardzo ;) Buziaki Dominiko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lawendowa szczęściara:) gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje serdeczne dla EWY !!!! :))))
    A Tobie Kochana podziękowania za miłą zabawę :***

    OdpowiedzUsuń
  8. To sie Ewunia ucieszy! super:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i dziękuję za super zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną bransoletkę ktoś otrzyma!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany nie wierzę! Wpadam na chwilkę po całym dniu, a tu taaaaka wiadomość:))) Dominiko dziękuję dziekuję dziekuję za radochę i ogromny uśmiech na dobranoc! Śliczne sąąąą i wogole słów mi brak:)))) Taaka niespodzianka!!!!
    W tej radości ściskam mocno:)))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się spóźniłam na takie słodkie candy ;) Nie mniej gratuluję zwyciężczyni. Bransoletki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Gratuluję Ewie Lawendowej!
    Dzieki za zabawe i ciepłe pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Lawendowej panny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, na pewno będą się świetnie nosić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś!!!!!!! Super:) Bardzo Gratuluję:)
    A Tobie Domi dziękuję za zabawę:)
    Buziaki Kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Zwyciężczyni, a Tobie Dominiko dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrawiam słonecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) ...i zazdroszczę po cichutku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje, piękny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje!!!
    moze kiedys ja :(((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...