wtorek, 8 stycznia 2013

i znów bransolety...

Jestem troszkę monotematyczna w tej swojej twórczości. Gdy siadam do mojego roboczego stołu
plan jest zwykle zawsze ten sam - "to będzie bransoleta".  No i tym sposobem
 znów pokazuję Wam bransolety..., bransolety i wciąż bransolety...
Ale co tu ukrywać... Lubię... :)

Pierwszą bransoletkę którą dziś Wam pokażę, jest bransoletka robiona na wzór 
(jak może niektórzy pamiętają) już wcześniej wykonanej z zielonymi kamieniami.
Tutaj na prośbę Klientki kamienie są pomarańczowe a rzemyk podwójny. 
Myślę, że to fajne wręcz klasyczne połączenie kolorów.




Kolejna bransoletka to ręcznie kuta baza łańcuchowa plus zawieszki
wg zamówienia Klientki. Surowa z dozą świeżości, może wiosny a może jesieni...?

/srebro próby 925, miedź, ametyst, turmalin, jaspis, jadeit, chryzokola/



Następna to szarość oksydowanego srebra i skórzanego rzemienia plus białe naturalne perły
 czyli surowość i wytworność razem w jednej bransolecie.




I czwarta dzisiaj ostatnia: "szmaragd z miodem". ;)
...chyba o wiośnie myślę, bo znów kwiatek... 



*

I jeszcze muszę podziękować przesympatycznej Asi od której paczuszkę otrzymałam wczoraj.
Wygrałam w jej candy!
Asiu, jeszcze raz gorąco dziękuję za moc prezentów, które mi podarowałaś,
a Was zachęcam do zaglądnięcia na Jej blog. Osoba z niej wszechstronnie uzdolniona. :)


Uściski przesyłam!



49 komentarzy:

  1. Twoje bransoletki są niepowtarzalne , są po prostu jedyne w swoim rodzaju;-)))Niezmiennie mnie nimi zachwycasz;-)))))))))pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maciejko. Baaaaaardzo mi miło czytać Twoje słowa! :D

      Usuń
  2. Szmaragd z miodem smakuje mi najlepiej, taki chłodny i słodki. Pozdrawiam wieczornie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wiesz, że mnie też smakuje... :)
      pozdrawiam, Agnieszko!

      Usuń
  3. Bransolety są świetne. Każda ma coś w sobie.Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rewelacyjne,...nie wiedizalabym ktora wybrac...:))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną robisz biżuterię a najpiękniejsze robisz te porównania
    zachód słońca,mewa i stare drewno no cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Iguś, ja to powinnam z przyrośniętym aparatem się urodzić, bo tak wiele obrazów zawsze do domu chcę zabrać. ;) A jak już zabiorę, to tak sobie pochowam i wyciągam na światło, jak mi gdzieś pasują. :)

      Usuń
  6. Witaj!
    A mnie urzekła pierwsza. Piękne połączenie, choć pomarańczowy to zdecydowanie nie mój kolor, ale jako dodatek do brązów świetnie się sprawdza.
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są, ale ja z biżu najbardziej lubię bransolety. Pierwsza też jest moją faworytką, ale gdybym miała wybierać, pewnie dłuuuugo błądziłabym wzrokiem :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka monotematycznośc!? Pierwsza świeża i radosna, druga łańcuszkowa z uroczymi detalami, trzecia w subtelnej szarości, czwarta oczekująca wiosny...Dominiko, szalej dalej:) Jest pięknie!!! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka bransoletowa monotematyczność. Wpadłam po uszy, lubię i co zrobić. ;)

      Usuń
  9. Tak monotonia bardzo mi się podoba, podobnie jak Twoja twórczość i to co z niej powstaje:)) Ta na ręcę jest cudna...oj cudna, ta z perełkami świetna! Zresztą wszystkie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne !!! szczególnie ta z perłami - uwielbiam połączenie szarego i białym. Tobie udało się połączyć te dwie barwy w niesamowicie elegancką całość !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje bransolety są piękne i mam nadzieję, że nie robisz sobie wyrzutów z powodu tej monotematyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mają one to coś:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są :) szczególnie te na rzemykach mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widocznie lubisz je robić -piękna
    ja bym w koło tace malowała tylko hehe

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to się cieszę, że nie tylko mnie taka twórcza jednotorowość dopadła. Zaraz raźniej! :)

      Usuń
  15. szaraczek jest moim faworytem:)
    cudne wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna ta łańcuszkowa.
    Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje bransoletki :)
    Na przedostatniej zatrzymałam się dłużej , penie sprawił to zestaw kolorów .
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Ggybym miała wybrać to pierwsza jest super... z perłami też mi się podoba ale przecież ta turkusowa pasuje do mnie . I jak tu wybrać jedną najładniejszą ? Wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna a najbardziej pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  20. Domini;-) zachwycające,urzekające cuda, niezmiennie jestem zauroczona i zakochana w Twoich bransoletkach, każda marzeniem jest :*) a fotki obok to takie wisienki na torcie ...
    serdeczności
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Domi, jak cudnie zestawione zdjęcia!!! Jesteś prawdziwą Artystką. Marzy mi się coś z czerwonym koralowcem - robiłaś coś z nimi? Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś robiłam. Jak poszperasz w moich galeriach (również jako sprzedane) to coś z pewnością znajdziesz. :) Buziaki!

      Usuń
  22. Bransoletki mogę ogladać godzinami, bo uwielbiam. A twoje wręcz hipnotyzują, są cudowne. Kiedyś sie skuszę na jedna;-))) Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  23. Dominiko Kochana rób je Serce, bo najpiękniejsze na świecie !!!
    Nie muszę pisać, która najbardziej mi się podoba ... hihihi
    Właśnie do moich cudnych kupiłam kolejny ... szary sweter ;)))
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Dominiś, koteczku a wejdx no na Belgowo
    ps-piekne

    OdpowiedzUsuń
  25. No po prostu cuda! Wcale Ci sie nie dziwię, ja też uwielbiam bransolety. Nie mozna się napatrzeć ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. DZIEWCZYNY, DZIĘKUJĘ NIEZMIERNIE ZA WSZYSTKIE WASZE CIEPLE SŁOWA! SĄ DLA MNIE JAK ZAWSZE BARDZO, BARDZO CENNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Dominiko! Trudno bylo by mi sie zdecydowac, sa naprawde wyjatkowe i piekne! Prezentacja super!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne rzeczy robisz, podziwiam Twój talent!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wygląda łączone srebro z miedzią, a dodatki... idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam H.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe, jak zawsze jestem zachwycona...jak nie lubuję się w biżu prócz kolczyków i obrączki;P Twoje bransoletki chciało by się nosić zawsze!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowite! Absolutnie wszystkie mi sie podobaja, masz niezwykly dar pieknego laczenia roznych materii.
    cieplo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje bransolety mogę oglądać (czyt. podziwiać) na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam Twoje projekty, wiesz?
    a te dwie ostatnie, a zwłaszcza trzecia są po prostu przepiękne! aż spojrzałam na swoją rękę i wyobraziłam sobie jakby z nią wyglądała:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Szara z perłami jest niesamowita!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dominiko u Ciebie z bransoletami jest jak u mnie z poszewkami:) Siadając do maszyny mam ochotę uszyć coś innego a zazwyczaj na poszewkach się kończy:D
    Prześliczne! Każda bez wyjątku:) A MÓJ "szmaragd z miodem" mniam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne te Twoje bransoletki:) Milo na nie patrzeć, więc wcale się nie gniewamy, że tyle ich robisz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...