czwartek, 20 czerwca 2013

od czego zacząć...

Gdy docierają do mnie, czasem nie wiem od czego zacząć....
Muszą powisieć, poleżeć, ja na nie popatrzeć a one na mnie... :)



A w międzyczasie...
powstały kolczyki do kompletu do bransolety dla pewnej miłej Klientki...


 ...i jeszcze cieniutki naszyjniczek ze srebrną blaszką i żółta cieniutka bransoletka (żółty ponownie dostępny)...






Miniaturowe słoiczki do których wsypałam jadeity dostałam od Maszki. Dziękuję!!!!♥
Więcej o moich drzwiach, które tym razem pełniły funkcję wieszaka tutaj.

  Serdeczności przesyłam i gorąco dziękuję za wszystkie komentarze, które u mnie zostawiacie! :)




 




35 komentarzy:

  1. I jak się już tak napatrzysz, to w głowie roi się od cudownych pomysłów, które później tak cieszą nasze oczy:))
    pozdrawiam cieplutko,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz fajnie z tymi koralikami... tworzysz cuda:)
    ładne pojemniczki:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Obojętnie od czego zaczniesz, to powstanie cudo.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne te koraliki ... pewnie wspaniałe te chwile kiedy je swoimi paluszkami w cudeńka składasz :) A dla nas jeszcze lepsze kiedy je nosimy :)
    Wspaniałości pokazujesz ... ta ostatnia ..mmmm
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz tylko czarowac jak zawsze cudenka...piękna biżuterię poczynilas jak zawsze!!! tą ostatnia cudna!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te gotowe:) a wyczarujesz równie piękne:) Czekam z niecierpliwością:) Pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne...te "jarzębinowe"...najcudowniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooo.... ja też tak mam jak przyjeżdżają do mnie tkaniny, gapię się w nie, głaszczę, dotykam ba, nawet wącham.....

    Kolczyki cudne, i te turkusy.... oj koniecznie muszę coś u Ciebie kupić (uwielbiam bransoletki).

    Pierwsza fota faaaantastyczna!!!!!

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladaja jak apetyczne landryny...
    :O)
    a,

    OdpowiedzUsuń
  10. ja "pierdziuuuu" mało uwielbiam!! kocham!! och jakie kolory!!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja godzinami potrafię oglądać nowe kamyczki, Twoje sznury robią wrażenie :D oj te drobne turkusowe i zółte od razu bym skradła ;) strasznie marzą mi sie takie cieniutkie bransoletki, bo ja właśnie lubie duzo dronych bransoletek nosic :D a Twoje sa przecudne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Your hair is wonderful!!!

    :-)

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja - już nie mogę się doczekać na efekty weny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe co się tych kolorów urodzi, hmm...
    Niech w tym zapatrzeniu tworzą się wspaniałe sznury koralowe!
    Usciskuje łikendowo:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością stworzysz oryginalną biżuterię ja zawsze. :)))
    Koral jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominiko miło Cię widzieć :)
    Piękne kamienie masz by tworzyć dla nas cudowności :)))
    Ale co ja widzę jakie fajne kolczyki dyndają Ci w uszach :)))
    Cudne bransoletki :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Razem wyglądają obłędnie! Super ... a więc tak to się w głowie rodzi :).
    Komplecik żółtej z turkusową uroczy.
    Coś fajnego masz na uszach... może pokażesz w pełnej krasie!

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczne kolory! Aż chce się uśmiechnąć :-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Turkusiki cudowne! W sam raz na lato :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Turkus i srebro moje ulubione połączenie. Wakacyjne !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Domi - jestem zachwycona kamieniami i Twoimi wyrobami. Powtórzę jeszcze raz - mam juz pare Twoich bransoletek ale co widze nastepne Twoje dzieło i chciałabym znowu je miec. Sa niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju. Po prostu piekne. Juz pisze meila, bo bardzo podobają mi sie te korale w kształcie jarzebinki :)Dorota

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie.
    Takie koraliki kojarzą mi się z moim dzieciństwem gdy nawlekałam je na nitkę u babci.
    Dziś to już nie mój świat ale podoba mi się nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I jak fajnie wyglądają na drzwiowym wieszaku. Od dawna myślę jak tu ujarzmić swoje sznury korali i inne naszyjniki, może troszkę mnie ten Twój wieszaczek zainspiruje, dzięki :)
    A kolczyki bardzo piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. POdobają mi się te kolczyki z turkusem.Podziwiam Twoje dzieła jubilerskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale u Ciebie pięknie i kreatywnie - super ,że udało mi się tu trafić :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko razem pięknie wyglądają, aż miło to wszystko razem założyć!!!
    pozdrawiam
    Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super się prezentują na drzwiach!

    OdpowiedzUsuń
  28. Domini♥ ale piękne :-) Te kamienie czasem szepną słówko, podpowiedzą ...razem wyglądają zniewalająco, radują oko i zmysły a wyobraźnia i głowa pracuje ... nie wiem czy mogłabym się napatrzeć...
    czekam niecierpliwie na Twoje kolejne Piękności a ta ostatnia bransoletka...cudna ♥♥♥
    cmoki
    d.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie zapasy koralików! :) W buteleczkach wyglądają ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  30. P.S.Masz świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...