niedziela, 1 kwietnia 2012

jajka, biel i sznurek...


U mnie tegoroczne ozdabianie zapowiada się bardzo naturalnie.
Najważniejsze, że są jajka! :)



...trochę leśnego mchu i naturalnego sznurka...






i pierwsze wiosenne kwiaty - świeże i naturalne...



a wszystko na stole, który odzyskuje drugie (może trzecie - nie wiem) życie...
Ale o stole opowiem innym razem..., gdy już całkowicie przywrócę go do żywotności...

Tak więc Święta zapowiadają się u mnie naturalne i białe.
Mam nadzieję, że śnieg nie spadnie! brrrr....


Gdzieniegdzie zagoszczą zdekupażowane jajka np takie jak to:



albo to...



albo to...


Co było pierwsze kura czy jajko...??  ;))

Tak się złożyło,że w Szufladzie że pojawiło się wyzwanie na dekorację świąteczną,
więc z przyjemnością wzięłam w nim udział...

Pozdrawiam Was ciepło mimo deszczu! - Dominika


8 komentarzy:

  1. Mamy podobny gust jak widzę, natura górą! Aranżacje jak zawsze piękne :) Decupage śliczny, zawsze chciałam nim ozdobić jajka, ale nigdy mi nie wychodziło - zawsze był pomarszczony i błee. Może zrobisz szybki kursik :)) Bardzo ciepło pozdrawiam, mimo śniegu za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za odwiedziny.
    Powiem w sekrecie, że ja również jajka najbardziej lubię w wersji naturalnej:), zdradź skąd pozyskujesz taki piękny mech.
    Piękny stolik i jak dla mnie to już wygląda na skończony - bardzo podoba mi się w tej wersji.

    Miłej niedzieli
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto,
      wianki ze świeżego (jeszcze jesienią) mchu kupiłam na giełdzie kwiatów. Świetnie zachowują się prawie nie zmieniając koloru. Ale wiesz, gdy patrzę na mój trawnik mchem poprzerastany, to pewnie i z niego też nie jeden wianek bym zrobiła! ;)

      Usuń
  3. Cudny ten stroik,pięknie wygląda,pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominiko, te Twoje ozdoby są takie piękne! Naturalne, mech, sznurek, jajka, bratki, nawet ta cebula- coś wspaniałego! Gratuluję udanych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo,bardzo podoba mi sie to co nam pokazalas ,natura przede wszystkim !!
    a stolik ,stolik jest cudowny!!!!
    Zyczę Ci zdrowych i pogodnych Świąt,dlaczego już dzisiaj ,bo boję się ze pózniej zabraknie mi czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczka decu piękne!
    Proszę jednak wspomnieć w swoim poście o Szufladowym wyzwaniu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...