sobota, 3 października 2015

co nowego? czapki! ... ;)



Jak wszystkim wiadomo lato już za nami.
Nie ma problemu, będzie następne. :)
Muszę się przyznać, że w niejeden upalny, lipcowy wieczór dziergałam... czapki!



Taka była wola zapobiegliwych Pań. "W końcu zima nadejdzie na pewno"- czytałam w mailu.
Postanowiłam otworzyć na blogu "czapkownię". Zrobię to w najbliższych dniach, bo zwyczajnie jeszcze nie wyrobiłam się w czasie. Nie mam jeszcze wszystkich zdjęć. Osoby które mają umiejętności inne od dziergania na drutach, będą mogły (o ile im się któraś z czapek spodoba) napisać do mnie.
A o to zajawka:



Dziergającym amatorkom polecam wcześniejsze posty o moich czapkach TEN (jak zrobić warkocz) i TEN (jak zrobić bezdomkę).
*
A poza tym?
Poza tym trochę nowych srebrnych prac w SKLEPIE. Zajrzyjcie. :)


 








Miłego weekendu wszystkim! ♥


29 komentarzy:

  1. Czapkowe i biżuteryjne wytwory absolutnie REWELACYJNE zdolna Kobieto! ;)))) Czapę z Twoim wzorem warkoczowym posiadam - wydziergały ją dla mnie zdolne rączki Inki z Zakątka Inki :D Bo ja nadal nie posiadłam tajemnej wiedzy dziergania na drutach! :/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, czapki trzeba już wyciągać, bo jesień puka do okien ;)
    Bardzo mi się te warkoczowe wzory podobają, choć dziergać nie umiem - podziwiam!
    A srebra przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. o moja corka chce tez zebym jej czapki zrobila, ale jakos mowie jej ciagle ze nie umiem, bo ja tylko kocyki albo szaliki robie, czapki boje sie zaczac :)
    pozdrawiam
    regina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regino, to już maleńki kroczek tylko! ;)) Zrób córce czapkę. ;)

      Usuń
  4. Srebrne prace jak zwykle cudne, oryginalne i takie ...Twoje:) Czapkami mnie zaskoczyłas, ale wiem z autopsji, jak fajnie jest móc zmieniać co jakiś czas swoje "wyczyny handmaidowe". Mnie kamienie pochłonęły bez reszty, ale też tęsknię za dzierganiem.Pozdrawiam, Kryska♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super te czapy <3<3<3 ja uważam, że czapek i torebek nigdy dość! Bransoletki wytworne :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w czapkach, a tych, jak wiadomo, nigdy nie jest za wiele. Biżuteria gustowna, taka moja. Masz Ci talent:))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne te czapy
    miło Cię widzieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tam wcale nie dziwi zapobiegliwość pan - w czerwcu usiłowałam kupić botki na zimę ;-) podobają mi sie Twoje czapki i bizu. Jak tylko sie ogarnę z planem handmejdowym jaki sobie narzuciłam biorę sie za dzierganie bezdomki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że niejedną czapkę wykonałam, to jednak każde zrobienie jej to dla mnie męka! Najgorsze, to rozmieszczenie oczek do spuszczania i zmniejszanie obwodu . A tu proszę - czapki bez gubienia oczek! Świetny pomysł i na pewno z niego skorzystam.
    A już do "czapkowni" zaglądać będę regularnie:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dominiko czapy swietne ta pierwsza mnie urzekła bardzo :P
    srebro cudne

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaa ta kolorowa cudownie umilila by mi zimę:) szkoda że nie mam takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty jesteś Dominiczko wszechstronnie uzdolniona! Wszystko piękne :-) Jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się za swetry wzięłam, ale czapki też w kolejce czekają :) O i mam podobną do tej pierwszej bordomelanżowej, nawet wzorem prawie identiko! Twoja biżu niezmiennie przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sivko, wiadomo wszystkim że z Ciebie zdolna dziewiarka! :) Nawet sukienki u Ciebie podziwiam! Ja zrobiłam w życiu jedną sukienkę w czasach liceum. Ale byłam z niej dumna. ;))) Ale to był czas kiedy żeby nosić coś oryginalnego trzeba była zrobić samemu.
      Dzięki za dobre słowo!! ;)

      Usuń
  14. :-) Ja w upalne dni marzyłam o zimie, więc te Twoje czapy doskonale rozumiem ;-D
    Oczywiście wszystko piękne! :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. czapki tak! właśnie wróciłam ze spaceru i czapki mi okropnie brakowało brrrrrr !

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet jeśli nie mam czasu odwiedzić, niezmiennie uwielbiam :) Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie jeśli ktoś potrafi własnoręcznie robić czapki to na pewno jest to bardzo fajna sprawa. Ja za to jestem wielkim zwolennikiem kaszkietów https://hatfactory.pl/44-kaszkiety-na-sezon-jesien-zima i muszę przyznać, że niedługo na pewno sobie zamówię kolejny do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...