poniedziałek, 6 lipca 2015

wynik rozdania...

Kochani,

urlop minął szybko, candy dobiegło końca, nadszedł czas na wyniki.
Dziękuję za Wasze liczne zgłoszenia, komentarze i maile, które do mnie docierały przez cały urlop.
Dziś z przyjemnością rozdaję dwie energetyczne bransoletki wykonane ze srebra i barwnych kamieni. Wybiorę je losowo, po jednej dla każdej z obdarowanych. Mam nadzieję, że to która bransoleta trafi do której Pani nie będzie miało dla nich ogromnego znaczenia.
Jak zawsze przy takich okazjach bardzo żałuję, że nie mogę rozdać więcej. Ale tak duża ilość chętnych i na blogu i na facebooku motywuje mnie do pomyślenia o kolejnych konkursach/rozdaniach.
I tak:
osobami, do których  je wyślę jest (chyba) Pani ukrywająca się pod nickiem Anonimowy e-mail: piwonia57@tlen.pl
oraz Pani Alicja Piekarska (zgłoszenie na facebooku).
Poproszę o adresy do wysyłki bransoletek na mail!! :)
Do następnego razu! Obiecuję, że kolejne rozdanie niebawem. A tymczasem zapraszam do obserwowania mojego profilu na  Instagramie.



pozdrawiam i pięknego lata życzę ♥

Dominika

15 komentarzy:

  1. buuuuuuuuu...ale co sobie pomarzyłam to moje:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I Tobie pięknego lata, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam Alicja i myślałam że ja , ale to nie ja :-). Dziękuję za emocje i pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie udało się... ale dreszczyk emocji, jak w totolotku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Dobrego Dominiko:) Pozdrawiam serdecznie:)
    Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, ze wrocilas z urlopu z nowymi pomyslami , bede czekala co pieknego wyczarujesz, a tymczasem gratuluje zwyciezcom. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I szczęście przeszło obok...
    Gratuluję szczęściarom.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:)
    A za miłą zabawę dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuje za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęście przeszło obok ale pomarzyć było miło Pozdrawiam i gratuluję szczęściarom.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje i dzięki za zabawę !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...