niedziela, 7 grudnia 2014

osiemnasta czapka to jeszcze nie uzależnienie!

- "Załóż czapkę!"
- "Z przyjemnością!"
Dziś kocham zimę za nie.
Ta jest świeżutko wydziergana na druciorach. Jeszcze ciepła. I w ogóle ciepła. Resztki w domu pozbierałam.
Okazuje się, że osiemnasta, jak policzył mój syn. (Swoją drogą co to za pomysł liczyć czapki??...)
- "Ile? Nooo..., widocznie tyle właśnie potrzebuję!" ;)




Ja właściwie nie wiem, skąd mi się biorą te kolory....?





Ach, i koral niebieski powtórzyłam!


Nie za długa ta czapka...? 
Skrócić? Zrobić nową??
:)



Cieeeepło pozdrawiam.


P.S. Więcej zdjęć prac w sklepie  czyli TUTAJ   Dzisiaj RABAT 12%!!

70 komentarzy:

  1. Świetna ta czapa idealnie Ci pasuje ;) a biżuteryjne nowości przepiękne ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski koral mnie kusi, oj kusi :)
    A czapki nie skracaj, nie poprawiaj, najwyżej zrób nową. 19-tą.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. hihihi ... mam, tak samo ... uwielbiam szczególnie "bezdomki" i robię co roku kilka nowych ... idę policzyć swoje :D ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest! Nie zmieniaj nic:):) Ja też lubię czapki (jak to na starość się człowiekowi zmienia:D), teraz chyba mam ich więcej niż par kolczyków;) Pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasach szkolnych (czyli dawno temu) nie znosiłam czapek. Gdy wychodziłam z domu, za rogiem, gdy już nie było ryzyka, że Mama z okna zobaczy, czapka lądowała w torbie. Teraz mam inaczej! ;))

      Usuń
  5. Pięknie Ci w czapkach. Ja wygladam plackowato, źle, ale kiedy jest mi zimno mam to w poważaniu. Świetne kolorki, bardzo pozytywna, jak na zimę, dla mnie bobma. Biżuteria mnie także zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anko, pewnie zależy to od fasonu czapki. Spróbuj długą, nie będzie "placka" na pewno! :))

      Usuń
  6. Haha jesteś krejzol :D Czapa Ci pasuje ;) urzekł mnie ten niebieski koral!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria jak zwykle zachwyca, a koral niebieski pięknie oprawiony :D
    Co do czapki jest za długa, i brzydka i okropnie w niej wyglądasz.... ja Ci mówię -zrób nową , a tą najlepiej mi oddaj ;D kłopot z głowy :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehe ja dziś kolejną czapkę też nabyłam :))) , ale twoje są rewelacyjne, energetyczne, kolorowe ja biżuteria, cudne, zwłaszcza niebieski koral. Pozdrawiam i dołączam do ciepła uśmiechy :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ,nie, nie skracać.I u mnie jakoś coraz więcej czapek :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od ilości czapek głowa nie boli. Radosnego noszenia! :)

      Usuń
  10. Kapitalna! Wesoła, pozytywna! Nie skracaj!
    U mnie tyle samo albo i więcej czapek :D Aż policzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skracam. Musiałabym pół czapki spruć, bo koniec ważny. Nie chce mi się! ;)
      Ile u Ciebie?

      Usuń
  11. Nic nie skracaj, tylko noś ...i ...... rób następną. Jest taka energetyczna, szczególnie pomponik:) Bransoletki...jak zwykle :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super czapki!!! to już normalnie fabryka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czapora Dominiko :) Jest świetna.. i nie pruj. Po co skoro zawsze można sobie zrobić nowa :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapka śliczna ,wyraża twoją osobowość bardzo fajnie ujęłaś to na zdjęciach .Ta czapka to jak twoje bransoletki ,piękne ,kolorowe ,proste formy ale bardzo efektownie wyglądające .
    Nie skracaj ,nic nie rób bo jest doskonale .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna!!!!!! Może zwrócę się do Ciebie o czapkę, nie cierpię czapek łeb mi marznie a Twoja mega!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg moich obserwacji miłość ewentualnie tolerancja czapek przychodzi z wiekiem, więc Ty Reniu, po prostu jeszcze bardzo młoda jesteś! ;))))

      Usuń
  16. Wow tyle masz czapek? :) Niezle, ja mam tylko 5 ale niesttey wszystkie kupione :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Super czapa i super w niej wygladasz Dominiko, Jestem pod wrazeniem ilosci czapek jakie posiadasz, bo ja nie mam wcale, no moze jedna by sie znalazla;) Jakos nie wygladam w nich dobrze, a moze jeszczenie trafilam na taka , w ktorej byloby mi do twarze. Jak zwykle piekna bizuteria...lece do sklepu zobaczyc co i jak:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamillo, odpowiedni model czapki i każdy może wyglądać dobrze! Na pewno!
      pozdrowienia ślę za morze! :)

      Usuń
  18. Oj tam.. czapki.... sama potrafię. Ale biżuteria Twoja !!!!!! mistrzostwo, ech.....

    OdpowiedzUsuń
  19. Dominiko pasuje Ci idealnie, jest świetna !!!!
    U mnie tez pełna szuflada, ale tylu chyba nie mam ;))) Zazwyczaj kiedy wydziergam sobie nową to zawsze mi ją ktoś buchnie ;)))
    W styczniu muszę nadrobić zaległości i wydziergać coś wreszcie dla siebie ...
    Kolory to Ci się biorą Kochana z koralików , o !!! Cudne one - ze srebrem połączone idealnie !!
    Ciepłe uściski ślę :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem mam lepiej, bo w domu same chłopy, więc czapek mi nie podbierają! he, he!
      Ale Ty jesteś czapkową (i nie tylko) mistrzynią, więc weź się za siebie, dziergaj na swoja głowę, bo zima się skończy!!!! :**

      Usuń
    2. hihi latem będę nosić ;))) :*

      Usuń
  20. Osiemnasta czapka? I wszystkie sama zrobiłaś? :))) Nie ma to jak pozytywne zakręcenie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wszystkie. Niektórym po prostu nie oparłam się w sklepie. ;)

      Usuń
  21. Dominiko! Czapka boska, wcale nie za długa ;-))) A banerek jaki piękny... ;-) Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne kolory, piekna czapka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dominiko....boskie czapy.....i bransoletki-ta niebieska jest świetna :)
    I fajna ta kupa ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dominiko! czapy extra :) a biżuteria wyjątkowa! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrób nową - czapek nigdy dosyć! A ta jest doskonała i w formie i w barwie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Po co skracać? Jak zrobisz nową, będziesz miała dziewiętnastą:)) Ta jest śliczna!
    A biżuteria - marzenie każdej z nas:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała czapka - jak dla mnie doskonała :-)
    Biżuteria... ach nie mogę się napatrzeć...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie za długa, fajna jest! Fajnie CI w niej :) I kupa ciepła, dobre hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Co tu napisać:)...sama mam chyba z siedem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. hi hi muszę policzyć ile to ja mam czapek i beretów szafie, oj pewnie duuużo.
    bizuteria jak zwykle cudowna,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest świetna, kolorowa i bardzo pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna ta czapka:) ślicznie Ci w czapkach, więc się nie dziwię ze masz do nich słabosć..ja też uwielbiam choć chyba wszelkich szali mam mnóstwo:) a Towje biżu jak zwykle zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bombastyczna czapa! Ten niebieski koral mówi do mnie... :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna Pani, super czapy i bransoletki najpiękniejsze w świecie!!! Pozdrówka <3
    ps. ja też kocham czapki, powiem nieskromnie, że we wszystkich wyglądam dobrze i też mam ich duuuużo i szalików i kominów też :))))

    OdpowiedzUsuń
  35. no to co, że 18-ta... ja uwielbiam otulacze wszystkie na szyję przez cały rok... ale dopiero od roku noszę czapki i mam zaledwie 4...
    bransoletki jak zawsze 1 liga!!!
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjne czapeczki i super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. czapka super ! kolory ciepłe i z serca , tak jak Twoja bizuteria
    imponujaca kolekcja czapek
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  38. Dominika, jesteś PIĘKNA...! A czapki dodają ci wesołości :) Twoje czapki jak koraliki - tyle w nich życia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne czapki !!!!!!!!!!!!!! - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...