środa, 30 lipca 2014

plaża w środku miasta...

Plaża w samym środku miasta? Tak, we Wrocku to możliwe! Na placu Solnym mnóstwo piasku, leżaki, pufy, parasole i rynna do skimboardu. Wszystko w ramach 14-ego Festiwalu Nowe Horyzonty. I jak tu nie poplażować...?!
(tylko do 3 sierpnia!)













To dla ciała. A dla ducha można bezpłatnie (jeśli właśnie nie odbywają się w nim wystawy specjalne) zwiedzić Muzeum Sztuki Mieszczańskiej w Ratuszu (w tym na powyższym zdjęciu, to bardzo, bardzo blisko!). Polecam.





Do tego w muzealnym patio do 24 sierpnia można obejrzeć wystawę "Wrocław lat sześćdziesiątych XX w. na fotografiach Tomasza Olszewskiego".


Polecam Wrocław.
Serdeczności! :)

16 komentarzy:

  1. No proszę ! środek miasta a jak wypasiona plaża !!! kusisz Kochana Wrocławiem :)))
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelka!!uwielbiam Wrocek za niebanalne pomysly, ale juz wiekivtam nie bylam..buzka!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Poznaniu też mamy plażę miejską - nad Wartą ;)
    Ale ta we Wrocławiu też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. i jak tu nie kochać Wrocka????

    OdpowiedzUsuń
  5. moje miasto! i własnie za takie akcje kocham je najbardziej! :))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Duże miasto i wiele atrakcji czeka na mieszkańców miasta. Bardzo fajny pomysł z ta plażą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. chetnie bym się przysiadla:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale coś pusto na tych leżakach:) moje kochane miasto. Mieszkałam tam kilka lat. I właśnie w poniedziałek po 18 latach byłam we Wrocławiu ale w ogrodzie Japońskim::) Mimo, że oglądałam miasto z samochodu to byłam zszokowana jak bardzo się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie jak poznański kontenert art :) lubię takie miejsca w mieście <3

    OdpowiedzUsuń
  10. :D i znowu miło było tu pobyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Dominiko uwielbiam Wrocław .... kiedyś bywaliśmy regularnie w Capitolu :) Czasem zazdraszczam mieszkania w takich tętniących życiem i wydarzeniami miejscach ... zawsze coś atrakcyjnego się dzieje :)
    Pięknie pokazałaś to lato w mieście !!!
    Pozdrawiam cieplutko z mojej wsi :****

    OdpowiedzUsuń
  12. No i jak miło;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł. A Wrocław jak zwykle piękny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wrocław pędzi do przodu niesamowicie, ja tez mieszkam w dużym mieście ,ale mam wrażenie ,ze mało robi się dla ludzi więcej zakazów niż inspirujących wydarzeń . Wrocław tak trzymaj. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...