sobota, 30 listopada 2013

pomysł na kalendarz adwentowy... -- diy / tutorial

Wiem, że można kupić w supermarkecie. Sporej wielkości tekturka z 24 okienkami a w każdym czekoladka. Też kupowałam co roku dwie sztuki i wieszałam dzieciakom gdzieś na ścianie.
W tym roku zrobiłam sama i ku mojemu zaskoczeniu ale i radości usłyszałam gromkie "łaaał, ale wypas!".
I dlatego, że mogłam to usłyszeć, warto było. :)









Aby zrobić taki wiszący kalendarz przede wszystkim potrzebna jest spora ilość słodyczy adekwatna do ilości dzieci. U mnie dwoje, więc zawartość każdej z torebek jest tak skomponowana aby była podzielna.
A do tego: papierowe torebki śniadaniowe, sznurek, kalendarz z którego wycięłam daty, dziurkacz, nożyczki, klej i taśmy.
I już wisi! :)


Nie martwcie się, jeśli kalendarz będzie gotowy z opóźnieniem. Dzieciaki z pewnością spałaszują zawartość torebek z minionych dni z przyjemnością. Nawet im przy tym powieka nie drgnie! ;)


Serdeczności! ♥


29 komentarzy:

  1. Przychylam się do opinii dzieciaków :D łaaaaaa ale wypas :D osz Ty u Ciebie w każdym kacie pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Proste, ale bardzo efektowne! I absolutnie Twoje!
    Wszystkiego dobrego na czas oczekiwania:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na "cukierasa":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny i prosty do wykonania...ja w tym roku na latwizne Vicki ma gotowce :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No wypas, wypas!! A i przyjemny dla oka, nie mówiąc o zawartości... ;))) No i prosty do wykonania :) Muszę taki poczynić, tylko czy przy moim mężu się uchowa... ;))) Pozdrowionka!
    ps.bransoletka super się nosi :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER !!! Na wieszaku prezentuje się cudnie !!!
    Dominiko jakaś telepatia czy jak ;)))) Ja właśnie niedawno skończyłam produkcję torebek, bo śniadaniowych nie miałam ;)
    kleiłam te cyferki filcowe i napełniałam, zawisły na sznurku w kuchni, choć moje pannice duże już , radości mają co nie miara :)
    Miłego wieczoru :***

    OdpowiedzUsuń
  7. proste a efekt powala :)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny!!! ha, torebki śniadaniowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny atrakcyjny pomysł. W dodatku kalendarz wygląda bardzo pięknie i estetycznie.
    www.justordinarymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hihihihihi piękny !!!!!!!!!!!! ja właśnie skończyłam swój . Jest 3.40 i chyba powinnam iść już spać :))) Ściskam mocno ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo elegancko. My też mamy w tym roku kalendarz adwentowy. U nas zamiast słodkości zadania do wykonania. Jakoś wolę taką wersję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowy i nietuzinkowy:) Gratuluje pomysłu Dominiczko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kalendarz. Moje dzieciaki nie wyobrażają sobie, że może zabraknąć kalendarza adwentowego:) Nawet "duży" prosi żeby mu odkładać niespodzianki do koszyczka, które zje w piątek jak z internatu wróci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł i świetne wykonanie. Kalendarz prezentuje się bardzo obiecująco :D Gratuluję inwencji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. BARDZO pomysłowy.A jaki ten wieszak , na którym wisi kalendarz jest piękny....wzdycham do niego...
    U mnie dzieci już duże ale słodycze lubią tak samo jak małe.Więc bez cyferek , bez kalendarza pierwsze słoiki ciastek okołoświątecznych-adwentowych-wyladowały już na stole.
    pozdrawiam Dominiczko

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominiko, piękne foty jak zawsze! Pozdrawiam serdecznie.Jesteś inspirująca!

    OdpowiedzUsuń
  17. No i co ja mam tu napisać? Nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć...ale wypas!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ się napracowałaś! Ale dla tej radości zdecydowanie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W supermarkecie? Masakra.
    Twój jest przepiękny i jedyny w swoim rodzaju i pięknie komponuje się we wnętrzu......w markecie takiego nie! dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny!!! w tym roku miałąm chyba ze sto pomysłów na kalendarz adwentowy a chyba skończy się na tym że żadnego nie zrobie:( jakos brak mi zapału.....brak śniegu....brak atmosfery świąt...

    OdpowiedzUsuń
  21. I oczywiście jak co roku zapominam :) :) :)
    I oczywiście to najefektowniejszy w swojej prostocie jaki widziałam, noooo - CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  22. ... mniej znaczy więcej ... takie lubię najbardziej ... :)
    prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł. Wykorzystam w przyszłym roku, jeśli moje dzieciaczki jeszcze będą z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł. Wykorzystam w przyszłym roku, jeśli moje dzieciaczki jeszcze będą z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. w wolnej chwili zapraszam do mnie na świąteczne candy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...