środa, 20 lutego 2013

koloru chcę...

Zaczynam dość niecierpliwie poszukiwać kolorów, energii i ekspresji. Chcę poruszyć umysł barwą, światłem, ciepłem, a tu wciąż wokół otacza mnie ta uparta biała zamrażarka. Nie powiem, lubię biały,  ale... Dziś cały dzień sypało z nieba białą kaszą, a ja tak starannie rano odśnieżyłam chodnik... ;)
Kolor to potężne narzędzie które świetnie sprawdza się w przywracaniu naszej wewnętrznej równowagi i harmonii. Ma terapeutyczną skuteczność. Wzięłam się dziś za swoją terapię i zatopiłam w kolorowych minerałach. Powstało kilka cieniutkich bransoletek, o które ostatnio pytałyście. Bardzo je lubię. Są niezobowiązujące, lekkie i tych które noszę w ogóle nie zdejmuję.
Drobne, subtelne ale za to kolorowe.
A oto parę zdjęć mojej dzisiejszej koloroterapii...




....serduszka również się dzisiaj pojawiły...

Jeśli macie ochotę na taki kolorowy drobiazg, piszcie na maila.




Wszystkiego kolorowego! ;)

 

48 komentarzy:

  1. O tak kolorów nam brak;-) W mojej puszczy jak okiem sięgnąć biało, biało i biało... bransoletki silnie energetyczne;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... jak zobaczyłam te kolorowe bransoletki, pomyślałam, muszę sobie coś takiego zrobić ... proste, niby zwyczajne ...a w "kupie" wyglądają fantastycznie ... idę zatem zapolować na drobniutkie kamyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie kolorasne, a ponieważ są drobniutkie można by nosić wszystkie na raz, pasowały by mi do mojego dzisiejszego stroju, :D ja żeby przegonić zimę- jak nigdy ubrałam się w kolory tęczy i tez sie smiałam ze przeprowadzam koloroterapie ;), od musztardowych rajstop po zielony podkoszulek, niebieskie bolerko i różowa czapę, i potwierdzam kolor ma moc ja w takich barwach od razu poczułam sie jak by zrobiło mi sie cieplej na duszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, kolorowe mgiełki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne połączenia kolorów! Aż się robi cieplej od samego patrzenia:) Zatęskniłam za latem i czasem, kiedy bransoletki nie będą haczyć o rękawy grubego swetra:) Podobno od połowy przyszłego tygodnia ma przyjść ocieplenie:) Pozdrawiam gorąco i dziękuję za te kolorowe akcenty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to mam ochotę na takie drutowe serducho ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu weselej się robi ....
    U mnie też biało i duuuuuuużo, na odśnieżałam się dziś ... hihihi ruch też potrzebny ;)))
    Kolorów Dominiko życzę Ci moc !!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bransoletki. A kolorki!!!
    Serduszka tez. W ogóle uwielbiam Twoje dzieła.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie i delikatnie. Lubię takie kolorowe 'sznureczki'.
    Chyba każdy o tej porze roku ma fazę na kolory. Mnie dziś zima zachwyciła po raz kolejny. Wydaje się strasznie długa, ale obrazy w mojej pracowni.... to istna feeria barw. Pewnie dlatego jak wychodzę na tę prawie nieskończoną biel dostrzegam w niej samo piękno.

    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby to zapowiedz wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super energetyczny dodatek na co dzień :) u mnie niestety też zasypało, pada nieprzerwanie od dwóch dni (i nocy) :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne i subtelne:) Kolorowe i optymistyczne:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZEPIĘKNE I TAK SUPER ,,W GRUPIE'' WYGLĄDAJĄ.-)))))NAJPIĘKNIEJSZE JEST W KOLORZE ZIELENI ;-))) A SERDUSZKA TO JUŻ W OGÓLE.....;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, widzę tu serduszka, które zamówiłam, nie mogę się ich doczekać. Zaczynam żałować, że nie zamówiłam też bransoletki takiej drobnej, bo są świetne, ale może po prostu niedługo znów coś zamówię - tak na powitanie wiosny.
    Pozdrawiam serdecznie i nie dajmy się tej zimie ;-)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne takie zwiewne i dziewczęce...
    :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominiko piękne, cudne są, nie wiem sama która mi się bardziej podoba:) Ah, no i Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem oczywiście:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak - koloru i ciepełka już bym chciała ;) Wczoraj na znanym serwisie aukcyjnym 'napadły' na mnie kolorki fluo - genialne! Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności i kwiat filcowy piękny zauważam :)
    A zauważyłaś dzisiaj moment słonka, błysnęło przez chwilę między jedną śnieżycą a drugą :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pragnę dwóch tych Twoich cudów. Od razu poczuję się lepiej :)
    Zaraz piszę maila!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz racje kolor to swietna terapia,ja przewaznie uzywam na codzien czarny, szary, ciemny granat, ale od czasu do czasu czuje potrzebe otoczenia sie kolorami (moze w tedy gdy ponuro sie czuje i jestem wszystkim zmeczona)i kupuje wtedy same kolorowe rzeczy :-)
    Bransoletki bardzo ladne, delikatne, subtelne, bardzo pasuje ten maly srebrny dodatek.
    Usciski!
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grażynko, kolor na nas działa i całe szczęście! :)

      Usuń
  21. Jak zwykle bransoletki jak i same zdjęcia rewelacja! No i te serduszka ach.. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne...koloroterapia -świetny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bransoletki cudne, a ta broszka filcowa mnie urzekła. Pozdrawiam, Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne,delikatne i kolorowe.
    Na czym sa zrobione na żyłce czy na gumce?

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta Twoja koloroterapia Dominiko:)))
    Ta z przeplatanymi niebieskościami fantastyczna,
    U mnie dzisiaj słonecznie, więc z promykami tego słońca pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kolorystyka! no i lubię taką subtelność w biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ach jakie fantastyczne są takie cieniutkie :)))
    no i to szkło! love it:)
    uwielbiam Twoje projekty i kolorystyka jak najbardziej na tak, taka wiosenna:)))
    niech ten śnieg topnieje wreszcie!
    buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. och jak fajnie :) powiało wiosna kolorami i energią z Twoich bransoletek , cudne kolorowe są :)) a na Twojej ręce widzę tęczową ;) mmm z odrobina słońca :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj
    Śliczne
    Energetyczne i wiosennie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. ajajaj jakie delikatne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne:)
    delikatne , kobiece...no i kolorowe, tak brakuje ostatnio słońca i kolorów...
    Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne, takie delikatne!!!
    I serduszeczka wspaniałe.

    Ja też tęsknię za kolorem!!i za zdrowiem, grypsko potworne mnie dopadło. :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj tak, ja jestem jak najbardziej za tym żeby bylo kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Domini♥♥♥ jestem! jestem! nie zapomniałam, tylko te zawirowania zdrowotne tak poprzestawiały mi dni i noce,że często, gęsto siły brakowało by coś naskrobać ale oko cieszyłam Twoi słowem, zdjęciami, Twoja obecnością :-)))
    Bransoletki - kolorowe cudeńka, takie zaczarowane promyki wiosenne zebrane w radosną całość,
    ja ze swoją prawie się nie rozstaję, jeśli nie na ręce to w torebce . blisko.. by ogrzewać ♥ by miseczką czerpać nadzieje i uśmiech. marzenie i spokój.
    jeszcze raz bardzo, ogromnie, pięknie DZIEKUJĘ
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorciu - słońce, ja również Ci dziękuję! Z każdym Twoim komentarzem słońce zagląda mi przez okna! Powinnaś wiersze albo bajki dla dzieci pisać, naprawdę! ♥
      uściski ślę! :)

      Usuń
    2. ♥♥♥ ;-)
      d.

      Usuń
  35. pieknie wygladaja jak jest ich kilka...i te serduszka:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  36. te Twoje cieniutkie bransoletki lubie bardzo:))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorki są super :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za wizytę u mnie i przemiłe słowa:-)
    Piękne rzeczy tworzysz! Wszystkiego jeszcze nie obejrzałam, ale nadrobię:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam te Twoje serduszka. W końcu się na jakieś skuszę... :) I wszystkim nam na przedwiośniu duuużo kolorków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już będziesz całkiem skuszona, to pisz do mnie śmiało! A tymczasem kolorów wielu i słońca wiosennego życzonka przesyłam!

      Usuń
  40. swietne rzeczy tworzysz!podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...