wtorek, 5 czerwca 2012

dokładki do candy...

Kochane, z uwagi że za oknem pogoda - paskuda, ciemno i cały dzień pada
poszukałam w moich kamieniach czegoś pogodnego.
I tak powstały dwie cieniutkie mutikolorowe bransoletki (jedne z moich ulubionych -sama je noszę)!
wpisało się dużo chętnych osób, postanowiłam
powiększyć jego zasobność o te właśnie pogodne kolorowe bransoletki! :)
Rozdam je jako dwie nagrody pocieszenia!


W losowaniu wezmą udział tylko wpisy pod postem "candy"!!
Jeśli więc ktoś jeszcze nie skorzystał, a ma ochotę wziąć udział w losowaniu, 
które odbędzie się w poniedziałek (11.06)- zapraszam! :)


Lecę zrobić sobie kolejną kawkę!
Dziś bez niej trudno się obyć...
Tak, przyznaję - jestem uzależniona! :)

Wszystkiego pogodnego! :))

- Dominika

41 komentarzy:

  1. Jak zawsze stylowo, a i ochoty na kawkę nabrałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pij, pij kochana, bo zasnąć na stojąco dzisiaj można! ;)

      Usuń
  2. Śliczne, ale łączy nas podobne uzależnienie, a u mnie ciśnienie jakieś słabe i bez kilku kaw się nie obejdę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Maryś, kawka i magnez i do przodu! Jak tu sobie odmówić kubka aromatycznej, ze spienionym mlekiem cudnej k a w y !!! ;))

      Usuń
    2. Wiesz, ja na to znalazłam rozwiązanie, tzn mój syn znalazł :))) Polubiłam "INKĘ" :))) hihihi
      Ale jedna filiżanka prawdziwie aromatyczna na dzień to ponoć samo zdrowie!

      Usuń
    3. Jej - a ja miałam bransoletki skomplementować, ale dziś jakieś słabe ciśnienie chyba!

      Usuń
  3. Dominiko są absolutnie fantastyczne:-) W sumie skakałabym jak dziecko, gdyby mnie wylosowano na nagrodę pocieszenia:) Bransoletki mega kolorowe - pozytywnie nastrajają i są cieniutkie! Takie lubię:-) A dwie do pary wyglądają genialnie!
    Serdeczności ślę groszkowe i miłego picia kawy (której ja z kolei nie pijam... może kiedyś się nauczę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pij - magnez Ci się wypłucze, tak jak mnie! ;)
      Buziaki! :)

      Usuń
  4. Bardzo śliczne, kolorki trochę takie meksykańskie, takie jak lubię ;D
    Pozdrawiam i kawki też nie pijam, nie lubię, ponoć dziwne ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś z pewnością w mniejszości, ale dziwne nie jest. Znam osobiście kilka osób, które w ogóle kawy nie piją! (Ale żałuj... hihihihi....) Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. energetyczne... by chciało się żyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie na taką pogodę jak dziś u mnie! :)

      Usuń
  6. Ah Dominiko kochana ja tez pije kawke ale przede wszystkim jako taka przyjemna przerwe, kawa to dla mnie taka chwilka relaksu. Te cieniusinki brazoletki sa sliczne!
    U nas pogodnie ale lodowato-zimno!
    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa u mnie to otwieracz do oczu rano, chwila przyjemnej przerwy i powód, żeby ją sobie zrobić i "ciśnieniopodnaszacz" (ale słowo wymyśliłam), ale wiesz o co chodzi! :)

      Usuń
  7. Pięknie kolorowe! takie delikatne i energetyczne :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie właśnie miały być... :)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  8. PRZESLICZNE, CUDOWNE KOLORKI;-))))))))))))))))POZDRAWIAM CIEPLUTKO.

    OdpowiedzUsuń
  9. So schöne Fotos!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, więcej z nas będzie szczęśliwych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy i bez mojego candy szczęśliwe kobietki jesteście, to widać, słychać i czuć! ;))

      Usuń
  11. Oj będzie bardzo zadowolona,osoba która wygra candy :) pozdrawiam cieplutko Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie pozytywne, rozweselające!! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne :)
    Coś w tym jest, że po deszczu wiosną często można znaleźć tęczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dominisiu jesteś boska!!!!!!!!!!, te kolory pobudzają do życia, dziękuje baaaaaaaardzo bo uwielbiam Twoje niesamowite bransoletki:)))marzę, marzę, marzę...może się uda ....na razie ciesze oko i uśmiecham się;*000
    buziaki wieczorne
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niech pobudzają! Po moich surowych oksydach trochę szaleństwa nie zaszkodzi, prawda??
      buziaki!

      Usuń
  15. Jakie one są .............. optymistyczne :))))
    Cudowne kolory.
    a kawusia,hi,hi - uwielbiam :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sie zastanawiam teraz czy nie wolałabym pocieszenia :-) . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne są te Twoje bransoletki ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pasują do Twojego kwiecia.

    OdpowiedzUsuń
  19. och:)zapachnialo ląką od tych misternie skomponowanych multikolorowych bransoletek.
    Te roze,blekityyyy,slodkie,pachna jak lesne roze i piwonie w moim "rustykalnym"ogrodzie.
    slonca w sercu
    miranda

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę szanse na wygraną rosną!:)))Ciekawe te cieniutkie bransoletki.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pełne uroku :) A Twoje fotografie wspaniałe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...