środa, 18 stycznia 2012

miła niespodzianka...

Taka miła niespodzianka spotkała mnie dzisiaj...! Pudło było imponujących rozmiarów... Paczki z atelier Brocante zawsze sprawiają mi ogromną radość...


Miałam sporo rozpakowywania..., rozwijania..., rozcinania kolejnych, niekończących się warstw co powodowało, że moje podekscytowanie rosło coraz bardziej... Gdy już dogrzebałam się do środka ujrzałam osobliwej urody białą, ceramiczną szyszkę. Cud!


Przyjechała do mnie jako nagroda za udział w konkursie fotograficznym, który odbył się w Galerii Brocante

...zawisła na drzwiczkach drewnianego lampionu...
...i cieszy moje oczy...

Atelier Brocante to kopalnia fantastycznych, klimatycznych przedmiotów do wyposażenia Waszych wnętrz... Aż trudno się oderwać od ich podziwiania! Zajrzyjcie tam koniecznie... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...