niedziela, 15 grudnia 2013

bombki na szydełku... - diy / tutorial

Nie muszą być szklane, błyszczące, oklejone brokatem... Mogą być szydełkowe....


Kulą którą ubierzemy w szydełkowe ubranie może być stara bombka, która przestała nam się podobać. Może to być piłeczka ping-pongowa . Ja wykorzystałam styropianowe kule dostępne w kwiaciarniach, sklepach "handmadowych" lub typu "wszystko za 5 zł". Te małe kosztowały 99gr.
Z pewnością każda z Was która choć trochę szydełkuje, pamięta swoją frustrację, gdy zaczynając swoją przygodę z szydełkiem chciała zrobić płaskie kółko, a uparcie wychodziła jej miseczka, bo wciąż zawijały się jej brzegi. I na tym będziemy bazować tym razem. Musimy wykonać z włóczki miski wielkości odpowiedniej do kulek/bombek jakie mamy ubrać, po dwie na każdą z nich.
Aby wyszły nam kolorowe okręgi, po każdym okrążeniu zmieniamy kolor włóczki.


 Następnie nakładamy dwie szydełkowe miski na kulę i zszywamy.
Dobrze gdy brzegi obydwu połówek są w tym samym kolorze, wówczas zszywamy je ta samą włóczką i w ogóle nie widać łączenia. Pętelkę robimy z włóczki lub sznurka.



 I oto szydełkowe bombki.
Serdeczności! :)


39 komentarzy:

  1. Rewelacyjne cuda :) choinka tak przyozdobiona będzie boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo fajne takie bombki :) Chociaż ja jak ta sroczka: lubię jak się błyszczy i skrzy na choince :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są! Bardzo w moim tegorocznym klimacie:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja!!! Dominiczko one są cudne! kurcze szkoda, że na to nie wpadłam, teraz już troszkę za późno, bo choinka w pełnej krasie właśnie koło mnie stoi:) buziaków moc

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominiczko idealne! Śliczne, szybkie i proste! :) Jeśli mi czas pozwoli sprawię sobie takie :)) Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  6. To najładniejsze i najoryginalniejsze bombki jakie widziałam w tym roku! Super pomysł i przecudne wykonanie:)
    pozdrowienia
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki bardzo ładne :), choć tak jak evella wolę choinkę różnokolorową, świecącą, ubraną we wszystkie ozdoby, jakie tylko posiadam. Ostatnio wyszperałam nawet bombki zrobione z dużych orzechów włoskich i szyszek. Te ostatnie pomalowałam na srebrno, co by błyszczały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie się prezentują! a może by zrobić takie z włóczki z błyszczącymi niteczkami ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Wiem, że Wasza kreatywność nie zna granic. :) Może być z błyszczącymi niteczkami. Co kto lubi! ;)

      Usuń
  9. Wspaniałe, Wspaniałe,Wspaniałe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne i niepowtarzalne! Duże buziaki przesyłam życząc miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dominiko, ta twoja kreatywność nigdy mnie nie przestanie zadziwiać! Są piękne!!!!!
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności !!! Dominiko masz cudne pomysły i równie cudne efekty tych pomysłów Ci wychodzą :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  13. padam na kolana i kwicze z zachwytu- JAK CI SIE ZNUDZĄ - PRZYRZEKNIJ, ŻE DASZ MI JE ODKUPIC ;-)))) Buziolam

    OdpowiedzUsuń
  14. normalnie BOMBKA!!!!! genialne:) szkoda że nie kupiłam wczoraj tych styropianowych bombek :(:( nie miałam na nie pomysłu:( a teraz tak bardzo żałuję:( bo mam przecież od Ciebie dwie małe podkładki:( idealnie by się nadały:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalne, przepiękne bombki. Szkoda, że nie mam czasu, bo wydziergałabym choć kilka na choinkę:(

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne, nawet jako ozdoba caloroczna...- widze je tak samo obok liliowego hiacynta, albo jako mobile pod sufitem na jakiejs konstrukcji :O))))) podziwiam Twoje cuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Extra!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam;)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne! z pewnością się nie stłuką :D i jak ktoś ma kociaka w domu to tez dostarczy mu nie lada uciechy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe!chciałam bardzo takie zrobić w tym roku, ale brakło mi czasu. W przyszłym roku napewno:) sa cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo, że do mojego stylu nie bardzo pasują myślę, że są rewelacyjne!
    I powiem Ci szczerze, że pierwszy raz takie cuda widzę na oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Są bardzo oryginalne:) Ja w tym roku postawiłam na mech:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie one sliczne a ta fioletowa nawet mruga do mnie ;p
    Dominiko jak Ty pomysłowa i zdolna jestes ! ciagle mnie zadziwiasz :**

    OdpowiedzUsuń
  23. oryginalne, inne, kolorowe, wyjątkowe i przede wszystkim przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne bombeczki! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczne one sa! NIe iwem czy uda mi sie jeszcze w tym roku wykorzystac ten pomysl, ale musze sobie go zapisac, aby nie zapomniec o nich w przyszlym roku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dominiko wygladaja przepieknie:))) to taka ciepla dekoracja...przywoluje same przytulne skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. takich jeszcze nie widzialłm, dzięki może na nie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pracochłonne ..........ale pomysłowe ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...